پیش‌بینی قیمت طلا و سکه برای فردا (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ریزش میلیونی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه در بازار امروز دلار‌های خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب سالن زیبایی گران‌فروش در بولوار وکیل‌آباد مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ماجرای رانت ۴میلیارددلاری مونتاژکاران خودرو چه بود؟ حدود ۱۰ میلیون جوجه‌ریزی در فروردین ماه ۱۴۰۳ محقق شد چند خواسته مهم جامعه کارگری در هفته کار و کارگر | موضوع رفاهیات کارگری در مشکلات دیگر این قشر گم شده است متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ۴۰ میلیون واریز کنند دو روی بازار سهام امروز | گزارش وضعیت بورس (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) گارانتی، هر روز شکننده‌تر از دیروز نان مردم و ایمان جامعه قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ادامه ریزش قیمت در بازار منتظر سود مرحله سوم سهام عدالت باشید | + زمان واریز خاندوزی خبر داد: پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون‌ضامن طی ۲ سال گذشته چرا مصرف برق کولر گازی بالاست؟ | قبض برق دومیلیون‌تومانی در صورت استفاده از کولر گازی آسیب سلامت روان در پی نبود امنیت شغلی بررسی فایل‌های اجاره ملک در مطهری شمالی مشهد | تجمع خانه‌های ویلایی در این منطقه + جدول (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ظرفیت یک میلیون دلاری صادرات فرش ماشینی ۹۵ درصد قراردادهای کار موقت هستند | اجرای مصوبه تعیین سقف ۴ سال برای قراردادهای موقت  افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (شنبه، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) کمبود فصلی لوازم یدکی در بازار حباب سکه در اولین روز هفته، کاهشی یا افزایشی؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازار سیاه لاستیک خودرو از بین می‌رود | تقاضا برای خرید کاهشی شد ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو | آخرین قیمت سمند، دنا، ساینا، شاهین و کوییک (شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | بازار آرام گرفت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه وزارت صمت برای جهش در تولید خودرو
سرخط خبرها

افزایش مبلغ بیمه بیکاری به ۲ میلیون و ۷۵۵ هزار تومان | واریز مابه التفاوت بیمه بیکاری به حساب کارگران

  • کد خبر: ۶۵۰۶۸
  • ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
  • ۲۵
افزایش مبلغ بیمه بیکاری به ۲ میلیون و ۷۵۵ هزار تومان | واریز مابه التفاوت بیمه بیکاری به حساب کارگران
مدیریت روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: مقرری بیمه بیکاری با ۳۹ درصد افزایش ۲ میلیون و ۷۵۵ هزار تومان تعیین شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، مصطفی هاشمی در این باره گفت: حداقل مقرری بیکار شده‌ها از یک میلیون و ۹۱۰ هزار و ۴۲۷ تومان در سال گذشته به ۲میلیون و ۷۵۵هزار و ۴۹۸ تومان در سال جاری افزایش پیدا کرده که مقایسه آن نشان از رشد ۳۹درصدی دارد.

وی با بیان این که افرادی که در سال جاری بیکار می‌شوند مقرری‌شان از مبلغ مذکور کمتر نخواهد بود، افزود: همچنین آن دسته از مقرری بگیران بیمه بیکاری که در سال‌های قبل از کار بیکار شده‌اند و همچنان در حال دریافت مقرری هستند و کمتر از این مبلغ مقرری دریافت کرده‌اند در فروردین ماه میزان مقرری آن‌ها ترمیم شده و با نرخ جدید به حسابشان واریز می‌شود.

هاشمی ادامه داد: تعدادی از افراد مقرری بیمه بیکاری فروردین خود را در دو مرحله دریافت کرده‌اند که در مرحله اول همان مبلغ سال قبل و در مرحله دوم مابه التفاوت سال جاری به حسابشان واریز شده است.

مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس با بیان این که در استان فارس بالغ بر ۱۴ هزار نفر مقرری بیمه بیکاری می‌گیرند که این تعداد در سال گذشته ۱۳ هزار و ۴۰۰نفر بود بیان کرد: هرساله تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری در فروردین ماه افزایش یافته و در ماه‌های بعد این تعداد به تدریج رو به کاهش می‌رود.

وی اظهار داشت: با این حساب جمع مقرری ماهیانه واریز شده به حساب این افراد حدود ۴۰میلیارد تومان است که این رقم در سال گذشته ماهیانه ۲۶میلیارد تومان بود.

هاشمی گفت: سازمان تامین اجتماعی به دنبال ترمیم مقرری بیکار شدگان تامین اجتماعی با توجه به افزایش هزینه‌ها بوده و تلاش می‌کند با توجه به منابع مالی خود از این قشر حمایت کند.

معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس، با اشاره به این که در سال گذشته تعداد مقرری بگیران استان فارس در فروردین ماه به دلیل شیوع کرونا بالغ بر ۷۰ هزار نفر بود گفت: با برگزاری کمیته‌های مختلف توسط استانداری و اداره کار، شاهد بازگشت بیکار شده‌ها به سر کارشان بودیم که به تبع آن از خیل عظیم بیکار شده‌ها به تدریج کاسته شد و درنهایت تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری به طور میانگین به ماهیانه ۱۳ هزار و ۴۰۰ نفر در سال گذشته رسید.

هاشمی خاطرنشان کرد: سال گذشته یک سال سخت برای همه از جمله سیاست گذاران، برنامه‌ریزان و مدیران استان بود و خوشبختانه علی رغم همه مشقت‌ها در سال گذشته با اقدامات انجام شده و سیاست‌های اجرایی مختلف نه تنها تعداد بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی کاهش پیدا نکرد بلکه شاهد افزایش تعداد بیمه شده‌ها نیز بودیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص آن که بیکار شده‌های استان تا چه مدت مشمول دریافت مقرری بیمه بیکاری می‌شوند گفت: بیکار شدگان به دو دسته شامل بیمه‌شدگان مجرد و بیمه شدگان متاهل تقسیم می‌شوند که بر اساس آن کارگران مجرد دارای ۶ ماه تا ۲۴ ماه سابقه پرداخت بیمه به مدت ۶ ماه و متاهلین به مدت ۱۲ مشمول دریافت مقرری بیمه بیکاری می‌شوند.

هاشمی ادامه داد: همچنین افراد مجرد با سابقه پرداخت ۲۵ ماه تا ۱۲۰ ماه حق بیمه به مدت ۱۲ ماه و متاهلین به مدت ۱۸ ماه مشمول دریافت مقرری می‌شوند.

وی ادامه داد: مدت زمان پرداخت مقرری بیمه بیکاری به کارگران با سابقه ۱۲۱ ماه تا ۱۸۰ ماه حق بیمه، ۱۸ ماه و متاهلی ۲۶ ماه می‌باشد.

به گفته هاشمی، میزان برخورداری افراد مجرد از مقرری بیمه بیکاری با ۱۸۱ ماه تا ۲۴۰ ماه حق بیمه ۲۶ ماه و افراد متاهل ۳۶ ماه می‌باشد.

این مقام مسئول ادامه داد: افراد مجرد با پرداخت پرداخت حق‌بیمه ۲۴۱ ماه به بالا، ۳۶ ماه و متاهلین ۵۰ ماه از دریافت مقرری بیمه بیکاری برخوردار خواهند شد.

معاون روابط کار اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس تاکید کرد: تمام تلاش ما نگه داشتن افراد در مشاغلشان است و چنانچه چاره‌ای در این خصوص نباشد و تلاش‌ها به جایی نرسد، حمایت لازم از افراد بیکار شده در مدت بیکاریشان و تا زمان پیدا کردن مجدد شغل در چارچوب ماده ۷ قانون صورت خواهد گرفت.

وی در خاتمه گفت: همچنین تلاش می‌شود در مدتی که افراد مشمول دریافت مقرری بیمه بیکاری هستند برای آن‌ها مشاغل جدید متناسب با مهارت‌شان با در نظر گرفتن مزایا برای کارفرمایان، مهیا شود تا بهترین بهره وری از نیروی کار با تجربه استان صورت گیرد.

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مژگان پاک بین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
0
2
با سلام
من از سال گذشته بیمه بیکاری استفاده میکنم اما فروردین ماه هم ۱۹۰۰ واریز کردن. مگه نگفتن بیشتر میشه؟
عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
پرداختی فروردین در واقع حقوق اسفند میباشد دریافتی اردیبهشت شما قطعا دو میلیون و ششصد و پنجاه تومان خواهد بود
سام
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
0
1
سلام بیمه بیکاری اردیبهشت درواقع حقوق فردوردینه کی واریز میشه ایا افزایش پیدا میکنه؟
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
0
0
منظور از ماوالتفاوت مقرری بگیران در سالهای گذشته که اکنون در حال دریافت بیمه بیکاری هستن چیست یعنی ۱۹۱۰هزار تومن تا ۲۶۵۵۰۰۰تومن ماوالتفاوت میریزن!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
0
0
سلام من هم بیمه بیکاری دریافت میکنم ولی فروردین همون 1900000تومان رو واریز کردند پس مابه التفاوت چی میشه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
0
0
حقوق فروردین هم امروز ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ مطابق حقوق سال قبل که ۱۹۰۰ بود واریز کردند
نرجس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
0
0
سلام وقت بخیر
حقوق ۳۰ روزه بیکاری ۱۹۱۰ بود که با افزایش ۳۱ روزه ۲۷۵۵ اعلام شد پس چرا واریزی ۲۶۵۵ بود مگه ماه ۳۰ روزس اخه
جعفر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
0
0
در فروردین ۲بار پول ریختن اسناد شناسه دار قضیش چی بود یعنی اردیبهشت واریز ندارند
بهراد
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
1
0
سلام وقت بخیر. حقوق بیکاری من در سال ۹۹، ۲۴۰۰ بود. امسال ۲۶۰۰ ریختن. آیا افزایش حقوق بیکاری امسال، فقط همین ۲۰۰ هزار تومنه؟! ممنون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
1
0
بنده پارسال ۱و۹۰۰ دریافتی داشتم الان ۲و۶۵۰ واریز کردن خداروشکر
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
0
0
حقوق بیکاری ماه اردبیهشت سال ۱۴۰۰ هنوزواریزنشده کی واریزمیشع
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
0
0
سلام من سال گذشته بیکار و2900000هزار تومن دربافتی داشتم با 25 سال سابقه هیچ افزایشی نداشتم گفتندبه شما تعلق نمگیره اخه ما از فضا اومدیم بدون تورم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
0
0
امروز21 هنوز واریز نشده کی قراره واریز کنن دیگه فروردینم فقط حقوق اسفند واریز شد
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
0
0
سلام من فروردین همون ۱۹۰۰گرفتم پس بقیش چی شد چی میشه کی میدن؟؟؟؟ اینم مثل اون سه ماه اول میمالونن میرن فقط بگم خدا لعنتتون کنه
ارمغان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
0
0
امروز ۲۸ اردیبهشت بلاخره بیمه بیکاری هردیبهشت واریز شد فقط نمی دونم چرا ۲۶۵۵۰۰۰ ریختن، ۱۰۰۰۰۰ رو پیچوندن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
0
0
سلام چراحقوق بیمه بیکاری اردیبهشت واریزنمیشه امروز۲۸اردیبهشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
0
0
سلام،پس چراحقوق بیمه بیکاری فروردین و اردیبهشت ماه رانمیریزید،برج دوهم که تموم شد،خدایاچه گرفتاری شدیم
کریمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
0
0
من بیستم فروردین ۱۹۰۰و بیست و ششم فروردین ۲۶۰۰ دریافت کردم ولی اردیبهشت هیچ مبلغی به حسابم واریز نشد . الان هم که اول خرداده.کسی دلیلش رو میدونه؟
سودا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
0
0
سلام آیا ب خاطر تعطیلی ۱۵ خرداد بیمه بیکاریا رو زودتر واریز میکنن یا میمونه برا بعد تعطیلات کسی خبر داره
طیبه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
0
0
سلام
اردیبهشت ماه ۲میلیون هفتصدو پنجاه و پنج هزار واریز میشد ولی الان واریزی ۲میلیون وششصدوپنجاه و پنج هزار واریز شده،۱۰۰هزارتومان کم کردن ،چرا؟
ستاره
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
0
0
چرا ۲۶۵۵۰۰۰ریختن ۱۰۰تومن کم ریختن !
سما
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
0
0
سلام وقت بخیر یه سوالی داشتم من ۱۹/۹/۹۹ترک کار زدم نامه دارم امضا از کار فرما دارم الان بعد ۵ ماه حقوق میگیرم میگن تو‌سیستم ترک کارت ثبت نیست باید جریمه بدی از‌کجا بیارم بهشون بدم سهل انگاری از خود کارمند سازمان بوده ک منو ثبت نکرده الان باید چیکار کنم؟
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
0
0
باسلام سال قبل 1910 حقوقم بوده امسال برج برج1وبرج2 همون رو ریختن وبرج3 یک 745هزار ریختن ویک 2650 حالا یک 745هزار رو چرانریختن علاوه بر 100هزار کسری تا2750 م
مهدی گلی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
0
0
سلام بعدازگذشت پنج ماه ازسال1400هنوزمابه التفاوت بیمه بیکاری فروردین ماه واریزنشده چرا؟
عارف
Australia
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
0
0
باسلام.من.هرماه.15واریزی.داشتم.ولی.امروزکه.26آذره.هنوزهیچی.نریختن.چرا؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->